Onsdag ..

Svärmor ringde för ett tag sen och fråga om jag och William vilja följa med ut till mamma hennes och självklart!
Eller ja om jag vet hur man får i den nya bilstolen men andreas förklara och det verka inte så svårt.
Sen ska vi hämta hen fontänen och sen blir det till BVC för 1års kontroll !
Nyss så vaknade William ochj jag la han på skötbordet för att byta blöja och klä han och vet ni vad jag ser när han skrattar ? Jo två snå piggar som sticker ut uppe i gommen på han så nu är den 2 hörntänderna framme :) Kan därför han varit rosenröd om kinderna ni 2 dagar? jag har lixsom inte förstått vadför han såg ut så :P
Alla tänder i han lilla mun har ju haft så brottom så stackaren har ju varit svälld i munnen sen han va 3 månader.. Lilll killen våran <3

William släpper nu mer och mer och står själv längestunder men han vill ej gå framår men det kommer väll.
Jag har inte så brottom och inte han häller värkar det som :P
nej nu ska han få lite gröt och sen ska jag göra mig klar!

Imorgon är det den stpra dagen <3<3<3<3
Våran lilla prins blir stor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0