Problem med vikten

jag kan inte säga att jag har det men ibland är ej självkänslan på topp !
Jag känner att min kropp förändrats så otroligt mycket sen jag slutade med fotbollen.
Gick upp bra myxket i vikt då men sen ner lite av det och tyckte att allt känndes bra men trivdes med mig själv.
När jag blev gravid kom kilo efter kilo och det slutade med att jag gick upp 20 kg.
Idag har jag ca 3-4 av dom kvar men skulle gärna vilja träna igen så jag får tillbaka min "gamla kropp"
Vissa dagar känner jag att jag inte vill se hur så här jag vill får tillbaka min fast kropp men oftast bryr jag mig inte så mycket.  Jag har fått världens finste son och det är ju klart att kroppen förändras under en graviditet.
Jag känner att jag så gärn skulle vilja börja träna igen men vet inte hur jag ska få tiden att gå ihop ?
Andreas jobbar ju i stockholm och pendlar dagligen åker hemmifrån vid fem halv sex och kommer hem vid halv sex sex på kvällen och då äter vi middag och plockar undan och sen är ju klockan vid en kvart i sju och sju lägger sig William och ska jag iväg sen då? det blir ju hur sent som hällst ! Och ute och går är vi dagligen vi går nog säker 2 timmar minst varje dag men inte går jag ner för det.. Kan inte påstå att jag äter så jätte onyttigt häller och massa chips och godis är det sällan vi äter här hemma, men men... det kommer väll.   Blir ju lättare när William börjat på dagis då kan jag gå och ta ett pass då och så ! Nej jag känner verkligen nu att jag nog borde ta tag i det för min egen skulle, jag vill kunna trivas med mig själv igen! Nu är det ju inte så att jag tänker på det så jätte ofta men vissa dagar känns lite jobbiga och jag vet att jag själv skulle må mycket bättre även fast jag accepterar mig själv som jag är idag.

Har era graviditeter förändrat era kroppar mycket? , Ni med barn..

sen så alla vet så bryr jag mig inte om vad det står på vågen utan hur jag känner mig !!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Älsknling vännen min. Jag känner precis som du. Vissa dagar e skit jobbiga men oftast så är jag ganska nöjd. Jag gillar dej som du är, de vet du.. Och min kropp förändrades ju massor när jag var gravid. Men vi har fått de bästa man kan tänka sej..=) Vi skulle kunna försöka ta oss tid att träna. Kanske gå ut och gå en timme varje lr varannan kväll.. man mår ju som sagt bättre av och gå ner.. =) Love you vännen.. Jag tycker du e fin <3

2010-02-25 @ 20:33:24
Postat av: Emelie..

Älskade vännen. Nu kanske du får dubbla komentarar av mej.. men jag tycker om dej för den du är, men jag fattar vad du menar och känner. Jag känner lika dant. Usch ibland kan man fan bli helt nere. men som sagt det är ju ibland och oftast mår man ju bra..=) Vi kan väl börja gå en timme varannan kväll lr nå? Som sagt man mår ju bättre både psykiskt och fysiskt av att gå ner några kilo..=) Men jag tycker di är fin.. <3<3

2010-02-25 @ 20:41:11
Postat av: ★Hanna★

Läste i en hälsotidning(hos massören, sånt skit har inte jag hemma haha)att man ska promenera 1 timme för att göra av med 500 kalorier, det är inte mycket... men de är bättre än ingenting :)

Du är duktig du, själv orkar jag inte lyfta arselet alls hahaha

2010-02-26 @ 06:38:13
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: malle

du e fin som du e... d e inte utsidan utan insidan som e viktigast.... puss

2010-02-26 @ 12:07:23
Postat av: Caroline - Mamma till Julia

uch ja... suck

2010-02-26 @ 23:18:01
URL: http://juliaemiliaburehed.blogg.se/
Postat av: ronja

du är fin som du är, det har jag alltid tyckt bara haft svårt att erkänna det med tanke på allt! du har grymt fina ögon som jag skulle döda för, och för det andra så är det insidan som gör en människa vacker! :)

2010-03-03 @ 05:49:03
URL: http://ronya.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0