Saknar min bebis prins <3

Här ligger jag helt ensam, känns det som.
Andreas ligger brevid och sover som en stock och prinsen sover så sött i sin säng.
Ibland önskar jag att han ville sova med oss, som nu !
Så jag kunde ligga och titta hur söt han är när han sover och ha han tätt intill och pussa han i pannan men det går inte ;/
Han sover inge bra i våran säng eller rättare sagt han kan inte sova alls i den.
Visst är det skönt att han sover i sitt eget rum i sin egen säng men ibland önskar jag att jag kunde bära hit han och bara mysa <3    Helt sjuk hur mycket man kan saknar prinsen när han sover men vill lixsom väka han bara för att se de där underbara blå ögonen och det där léendet.
Vad vore mamma utan dig hjärtat?!
Helt sjukt hur mycket man kan älskar en människa dom som ej har barn kan inte förstå vilken kärlek man har till sitt barn hur man känner för det och hur man skulle kunna dö för det.
älskar dig !
Nu får jag nöja mig med att tänk på han och höra han hosta till ibland då han ej blivit av med hostan på natten ;(
Helt sjukt hur jag kommer på mig själv hur jag ligger och ler när han tänker på han, mammas prins ja det är vad du är !!!



Några favoriter från Lindex som skulle sitta fint i Williams garderob iaf dom 3 pjyamasarna då vi typ har brist på sånna nu helt plötsligt :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0