Söndag

Imorrse va det bara kliva upp när klockan ringde kl 06.00 !
Va faktiskt duktig och åt en macka och ett glas nyponsoppa..
Sen hämta Felicia upp mig och vi drog mot jobbet.
Dagen gick faktiskt riktigt bra idag kände mig dock väldigt sliten ;S
Älsk och W kom upp och mötta mig på jobbet så gick vi ihop hem.
Vi hann typ bara hem sen skulle vi iväg igen eftersom Andreas hade match, dom vann med 16-1
Sen gick vi hemmåt och stanna och åt lite mat...
Nu ligger W i sin säng och vi sitter i soffan där jag tänker tillbringa resten av kvällen <3
Ishocky finalen går ju strax efter nio och den ska vi se !!!


Är det bara vårat barn men INTE får ha sina leksaker och leka i vardagsrummet utan bara på sitt rum ??

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

FÅR? De är snälla djur brukar min mamma säga :)

Lucas har alla sina leksaker i sitt rum utom lära-gå-vagnen, en gung-grej och hans bobby car men inte stoppar det honom från att hämta grejer i sitt rum :)

2010-03-01 @ 07:08:38
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: malle

tycker du gör rätt

2010-03-01 @ 13:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0