Tack Hanna :)

För den nya fina designen !!!

Imorgon bitti ska jag och Wille till ÖF sen halv två ska vi till BVC :)
Fullt upp med andra ord..
Sen ska det hadlas och hem och laga god mat, tror det blir en paj med en fet sallad till och vitlöksbröd !

Älsk har köpt ett till dator :) En sony vaio så nu kommer vi ha en varsin Laptop...
Han fick köpa den för ett bra pris av en arbetskammrat!
Så imorgon kväll kommer väll han sitta där och pilla på den hela kvällen :P
Men kommer bli skönt med en dator med cdspelare vilket vi ej har på mini PC jag sitter vid nu.

Jaja nog om allt sånt ! Jag och Emelie har ätit massa götta och pratat massa.
Alltid lika trevligt.
En del kaffe har det blivit under dagen med..
Jag kollade på en film på 3:an medasn älsk pilla på datorn.
Nu ligger vi här i sängen och ska sova, god natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0