Torsdagskväll

Jag va som sagt in till Gävle idag med 17.56 tåget :) mötte upp Annlo och vi gick hem till henne och micke.
Vi plockade iordning soperna efter tapetserarn som hade varit där och tapetserat om deras sovrum, v-rum och hall ! Sen dammtorkade ci av och damsög och moppa golven sen flytta vi tillbacka möblerna så nu kan hon sita i soffan och glo på tv ikväll utan att se al skit i  där utan nu står det i hallen :) haha
Riktigt fint vart det iaf !
sen plockade vi ihop sakerna jag skulle ha och gick ner till station eller ja dom bor ca 1 min därifrån :P
På tåget satt det sig en underlig människa brevid mig fråga vad jag hette, vart jag bodde, vad jag gjort i gävle, om jag hade man, om jag hade barn, hur gammalt barnet va, om jag amma, vad han hette, vad jag jobba med och gud vet allt ! Han va lite läskig så tur han ej hoppa av där jag hoppa av ! Självklart så svara jag ej så ärligt på alla fråger som typ vart jag bodde och så ...

Nu ligger älsk och jag i sängen, jag med datorn och han med telefonen :P ska nog till att sova lite snart.
Ska ju på ÖF imorgon med William om vi vaknar itid !
Nu säger jag iaf god natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0