traalllala !!!

Idag va dom här och installera vårat larm ! Så försöker ni bryta er in nu så går larmet och ni blir fotade så försök inte ... Nu kan vi sova gott om nätterna och vara trygg när vi kommer hem, känns toppen !

Sen va jag ner till ostronet och hälsa på Malle och mio :)
Va hemma hos Malles mamma och där bjöds det på Kaffe och semla och massa snack <3
alltid lika trevligt.

Sen va jag hem och laga mat och vi åt och så sen åkte Andreas ut och övningskörde med sin Pappa och hans Mamma kom hit och gjorde mig och Wille sällskap. Efter att hon åkt hem så kom Emelie och vi har suttit framför datorn och kollat lite sen pratat massa och druckit kaffe, trevlans !
Skönt att umgås lite själva annars har vi ju alltid barnen som står i fokus men nu va Ebba med Crille och Wille sov så det va riktigt trevligt att få lite vuxentid eller vad man ska kalla det ;D
Andreas va och spela innebandy så han va ej hemma han häller.
Emelie gick hem vid halv elva och då kom Andreas hem.
Nu har jag nyss tagit mig en Dusch och ska hoppa i sängen med datorn..
Ska leta fram lite kort som jag ska lägga ut då snälla Hanna ska ficka lite med min Blog design imorgon, snäll så där hon. Själv är jag värdelös med alla kodmallar så tur att hanna finns :)

Inatt ska vi försöka komma upp till hockyn men vi får se hur det går :P
Det visar sig om inget annat...

Fick idag hem dom andra mjukisarna jag beställde till William för typ 2 månader sen ...
Hm har ju dom för typ 25 kr !!! perfa till sommaren..
Spelar ju inte så stor roll om han rullar runt i gräset då och får gräsfläkar, billiga barnkläder det gillar vi !!!

Andreas och William, Ni är mitt liv ! Aldrig utan er ni är det bästa för mig. Med er vid min sida är jag lycklig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0