Tradera

Klickade hem ett vägg ord till dörren in till Williams dörr.
kunde ej beskriva han bättre !
34 kr med frakt, lagomt ...


Hittade även ett par nya barbapappa gardiner till hans rum men avvaktar lite och ser..
Jag brukar ha lite svårt att köpa saker så där men är det nytt och ej öppnat är det ju inte någon fara annars har jag lite svårt för det :/  Önskar att jag inte brydde mig men det gör jag, för mkt !
Kan ej sätta på han nått begagnat om jag inte vet vem det kommer ifrån, sorligt men sant !


Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

haha sorry ;P

Jag älskar tradera men ajg är likadan, jag kan inte köpa nåt som inte är nytt. Skit tråkigt för tänk va pengar man skulle spara :/

2010-02-16 @ 22:05:33
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: madde

Jag håller med dig, jag ska ALDRIG sätta på Robin använda kläder..

Okej om det är någon man känner, men ALDRIG annars!!

2010-02-17 @ 08:33:08
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Nathalie, mamma till William

Nej jag har lite svårt för det jag med men jag tycker även att det är riktigt bra gjort av dom som göra det. Alla har ju inte kanske råd att köpa en helt nya uppsättning med kläder och jag ser absolut inte ner på dom människorna utan det är bara vad jag själv tycker.

2010-02-17 @ 08:43:35
URL: http://ahnh.blogg.se/
Postat av: Anonym

man ser ju hur kläderna ser ut. Bebisar svettas inte så tycker man lätt kan köpa begagnat.

2010-02-17 @ 16:45:19
Postat av: Nathalie

du utan namn : För mig handlar det inte om dom har svettats i dom eller ej men vem om ett barn och skitit ner sig i brallorna eller hur dom är omhändetagna? Den tanken kan jag ej släppa så för mig passar det inte att köpa begagnat men sen som jag skrev tidigare så tycker jag att det är jätte bra att det finns folk som göra det. Jag skulle önska att jag kunde det med men nej det går inte.. Alla är vi olika och tur är väll det !

2010-02-17 @ 23:50:32
URL: http://ahnh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0