TRÖÖÖÖÖÖÖÖK

William sover än !!!
kan han inte bara vakna så vi kan gå?
jag börjar bli utråkad....
jag har städat tvättat plockar och grejjat så nu finns det inget mera att gör här hemma.
Jag är utråkad!

Har iaf pratat med BVC som sa att jag inte alls skulle lyssna på 1177 då hon inte alls försog vad hon menade med det. Dom blir tydligen känsliga i magen efter dom varit dåliga i magen så det kanske va det hon emna sa hon men vi skulle iaf inte alls behöva kolla om han va mjölkallegriket utan vi ska köra på som vanligt så försvinner det för hoppningvis snart.


Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

1177 säger ju alltid samma sak annars: "ta en ipren och avvakta".

Dom kan bli laktosintoleranta när dom är mindre som sen kan växa bort men jag håller tummarna att det inte är nåt sånt.

Stackarn, inte roligt att vara dålig i magen :(

2010-02-22 @ 16:42:47
URL: http://www.LucasMamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0