Underbara Lördag :)





Dagen spenderades med shopping och mys på dagen och sen blev det massa god mat och trevligt sällskap <3 Jag och älsk avslutade kvällen med en varmchoklad för min del och mintlatte för älsks del innan bussen gick hemmåt !
Vart buss till Skutskär och sen tåg.. William har varit så snäll idag så <3
Ska nu krypa ner i soffan och sen sängen för imorgon ska jag jobba heldag.
Gulliga Felicia hämtar mig i morgonbitti :) <3


Dagen köp till William


Pjyamas från Lindex


Skor från Din skor, Gummistövlar från Wedins skor



Mc Kinley softshell jacka från Intersport


Cheap monday jeans från BLÅ och Puma byxor från Intersport

  
Puma zipjacka från Intersport

Så nu har Prinsen lite påfyllning i garderoben
 Älsk köpte även ett par skit snygga jeans och mössa från BLÅ  :)  <3

Kommentarer
Postat av: madde

Så roligt, precis dom puma byxorna & stölvarna tittade vi på inne i Uppsala idag:) Vi sa att vi skulle vänta med byxorna ett tag till eftersom Robin växer så mycket nu!! Dom är verkligen jätte snygga:)

2010-02-28 @ 00:11:59
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: ★Hanna★

De är såååå gulligt, ser precis ut som vuxna kläder fast i miniatyr haha så sött!

2010-02-28 @ 07:38:15
URL: http://www.LucasMamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0