vilken underbar dag

Vädret idag har varit toppen ! Har fått tillbacka lite av min energi som va helt borta..
Va till öppna förskolan med William i morrse så han fick leka av sig. Vi mammor hade intressant samtaltämnen som gjorde en lite klockare. Fick även lite uppskattade komplimanger över min mamma roll då jag är så ung eller jag ser mig ej som ung men andra gör ju det :P Vissa trodde ej på mig när jag sa att jag va 20 år :P  Sen blev jag även glad när hon som håller i ÖF berättade att hon tycker att jag är en bra människa och att jag får folk att känna sig upskattade och välkommna dit och att jag är bra på att få folk att våga ta för sig. Alltid roligt när man får sånna komplimanger. Visst vet jag att jag är en toppen mamma med men roligt när folk säger det :) jag gör allt för William och för att han ska ha det så bra som möljligt ! Jag vet att jag är en bra Mamma och det är ingen som kan ta det ifrån mig eller som kan få mig att tvivla på min mamma roll för jag hur att jag göra så gott jag kan och klarar det riktigt bra !

Efter ÖF så sov William i 2 timmar när vi kom hem. Jag passa på att fixa lite och ringa några samtal som jag skulle gjort förra veckan men helt glömt bort ! Sen när han vaknade så åt vi våfflor och sen börja vi städa !
Vi plockade undan och dammsög och moppa golven och sorterade allt på toan och sen stor städade vi den.
Allt flöt på bra och tog nog bara en 2 timmar !
William vart sen trött och nu sover han så sött.
Själv så har jag nyss satt på ugnen då jag ska börja laga lite mat snart.
Andreas kommer nog hem om en 20 min eller nått.

Ikväll ska vi nog bara slappa i soffan framför en brasa, om han vill hämta ved ?!
haha.

Imorgon kommer iaf Felicia hit till mig och William och leker med oss.
Får se vad vi hittar på för bus.

Hittade nyss ett par gardiner tillv-rummet som jag letat så länge efter, får se vad A tycker om dom.
Nackdelen med att ha en kille som tycker om inredning är att man inte får bestämma allt själv, haha !
Vi har så olika stilar så vi brukar få komprimissa lite ibland.

Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

ja kläderna är riktigt snygga! härliga färger :) allt bra med oss, er med? :)

2010-02-16 @ 08:21:48
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0