allt är toppen

idag har vi haft en toppen dag :)
Åkte och bada med Anders, Elvira, Elias och Adde.
Ja sen Jag Wille och Älsk såklart.
Helt underbart i vattnet 26 grader.
Wille simma och plaska som en säl.
Vi hade med fika och frukt och mös på stranden, spelade boll och vattnet och lärde W att göra kaffekoppen ;D haha Wille sov middag i vagnen på stranden då det tar på krafterna att bada men sen vill han i vattnet direkt.
Jag och Wille gjorde även ett sandslott på stranden. Hinken och spaden va en favorit i vattnet och på land, mamma goplutt !

Påvägen hem stannade vi och kollade på hästar och Wille klappade en, inte rädd han inte !
Nör vi kom hem packade vi upp sen hoppade killarna i poolen hemma och sen kom britt och co över på kaffe.
alla vi gick och kollade på djurena dom hade ute eftersom det va cirkus sen hem till Andreas mormor och åt glass.
Efter att Wille somnat så tog jag på mig mina Inlines och åkte ner til Malle med lite kläder som va wille växt ur som Mio kan ha :)  Underbart att åka igen då jag inte stått på dom på 4 år typ, haha !
Köpte ett par nya som kanske är andvända max 5 gången men nu ska jag och Malle börja att ge oss ut när vi har tid ;D


Imorgon så ska jag jobba 7-13 sen på eftermiddagen så ska Anders skjusa in oss till Uppsala så vi kan köpa en AC, det behövs i denna värme. Varken vi eller Wille sover bra om nätterna då det e varmt. Myggfönstrerna hjälper ej så mycket då det är varmt ute på kvällarna/nätterna.

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon. Helgen har varit händelserik med ett febrigt barn, sjukhusbesök, sömnlös natt och massa bad.


bild tagen med Andreas mobil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0