Kärleken är obesklivlig <3

kärleken till sitt barn är helt otrolig

Idag blev jag riktigt rädd vill jag lova.
William hade 39 i feber och prickar över hela kroppen ( 3 dagarsfeber )
Sen va det inte så mycket mer med den tills jag hittade en annan grej riger 1177 och pratar med dom och dom frågar hur fort vi kan vara nere på akuten? ja typ 20 - 30 min säger jag och får till svar ni måste ner nu på en gång ja men vi har ingen bil säger jag men ska höra om vi kan få skjus ..
Hon ber mig ringa en ambulans då han tillstånd kan försämras snabbt..
jag fatta inte ett skit en Andreas mamma kom i full fart och skjusa ner mig och W till akuten och de va bara gå in på en gång och vi fick rum och allt.  Andreas hade Mio hemma men malle kom lös tidigare och kunde skjusa ner A till akuten som kom ina efter läkaren hade kollat på W.
Tur kan jag lova att det va då han "bara" hade fått ett vattenbråck.
Det är tydligen inte farligt och försvinner om nått år.
Mamma goplutt, vad skulle jag göra utan dig ?
Både jag och Andreas var så rädda men nu känns allt bättre.
Alvedonen har gjort sitt och han ligger nu och sover sött i sin säng.
Prickarna kommer försvinna om någon dag och vi hoppas på att han mår bättre redan imorgon <3
Vi har typ bara legat i sängen och myst sen vi kom hem från sjukan...

Nej nu ska jag hänga tvätt och bara ta det lungt, det behöver jag !

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Nej men dra åt helvete, stackars Wille!!

1177 kan verkligen skrämma skiten ur en!! Så gjorde dom mot mig oxå engång!!

När Robin va sådär magsjuk, om du kommer ihåg det!!

Men vet liksom inte hur fort man ska komma till sjukhus!!



Tur att allt gick bra iaf!!



Krama honom från mig & Robin!!

2010-07-02 @ 20:43:36
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0