Mysdag

Igår så va vi och Badade hela dagen med Britt, Anders, Elias och Elvira :) Mycket trevligt.
Andreas lekte med sina syskon hela dagen och tror han älskar att vara i vattnet lika mycket som dom :P
Wille va även med ibland men vi satt mest och lekte med hink och spade i sanden med bara vatten över fötter och ben. 

Kom hem vid sex på kvällen och då frächa jag till mig lite sen åkte Jag, Britt, Wille och Eliva in till Valbo :)
Britt hämta ut en dator och sen shoppade vi lite kläder.
Jag tänkte kolla en någon topp till mig men kom hem med en tröja, jeans och scarf till Wille och ett nagellack och borttagning till mig.

Får se vad dagen bjuder på
Det visar sig













Några av alla bilder från igår.






såg en plutt bild på W & A ihop.
Älskar er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0