Nöjd med dagen :)

Wille gav oss sovmorgon till kvart i nio, lyx !!
Sen kom Emelie och Ebba och vi har badat, fikat, busat, varit på promenad, ätit middag, rensat ogräs och sen har Ebba hjälpt killarna och mecka med bilarna i garaget :)   Under den tiden så tog jag och Emelie tag i ogräset på kullen vi har gjort och planterat i. En hel svart sopsäck blev det skit drygt va det men otroligt fint är det nu :) Tusen tack för hjälpen vännen du är bäst <3     När Ebba börja tappa tålamodet så fick hon äntligen se bilarna köra på gatan :) 2 grannpojkar kom oxså över och kolla och så roligt barnen tyckte det va :)   Adde & Adde har nu dragit iväg till grustaget för att leka av sig lite med bilarna och Emelie och Ebba har cyklat hem. 
Själv ska jag nog hoppas in i duchen och sen slänga mig i sängen eftersom att jag ska jobba imorgon.
Jobbar nu onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag sen ledig måndag och jobbar tisdag, onsdag, torsdag och fredag men sen äre lungt eftersom Andreas börjar jobba och då har jag bara tagit åt mig lite strö dagar.

Våran gemensamma semester får vi i oktober då vi åker utomlands :)
är nu inte så långt kvar och det ska bli underbar <3

Drar till Ullred med brudarna i November med och shoppar järnet ;D

Köpte idag en jätte fin paprikaplanta som jag har planerat om i en kruka som står på altan, mycket fint blev det :)  Både Wille och Ebba gillade den och åt av paprikorna.


William utveckar sitt språk med stora steg han härmar nästan allt man säger :) Goplutten.
Sen är han bara för söt när han sätter upp fingret och säger ajj ajj, mammas solstråle <3


Wille rider totto som han säger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0