prinsen

dålig uppdatering då vi haft massa annat för oss :)
Skulle ha jobbat ihelgen men har varit hemma då jag åkt på en  inflamation i en nackkota..
känner mig pigg men kan inte lyfta men voltarenen gör att jag känner mig på topp !!


Äter hannonpaj, Wille hjälpte mig att plocka hallon från häcken till den men dom han plockade hamnade i hans mun :P


Marita och Lovisa va över på besök en dag i veckan :)


Vaddå charmtroll ? <3


Kvällbus av toker som e nyduchad och har pjyamasen på.


Andreas avslutade sin sista semaster dag idag med att sitta ner och måla med kritor med W, tror ni dom va lite söta då?
Wille kommer nog sakna att ha sin pappa hemma som busar heladagarna med han <3
men jag och W ska nog hitta på massa tok själva nu om dagarna innan Andreas kommer hem, men vi kommer sakna han <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0