slut

jag är helt slut den finns inga krafter kvar.
Att ta hand om barn, hus och jobba ja vad säger man ?
Tvätten har jag iaf börjat komma i kapp, haha !
Finns massa jag skulle vilja göra i trädgården men tiden och orken finns inte.
Idag blir det en tidig kvällen för att ladda upp inför sista dagens jobb imorgon innan jag är ledig på helgen :)
Va barnvakt åt lilla Mio idag efter jobbet i 2 timmar och lika så blir det imorgon.

Köpte myggnät idag då det e sjukt varmt i vårat sovrum och älsk satt upp det direkt när vi kom hem så nu hoppas vi på bättre sömn inatt.  Ett inlägg med massa gnäll men nu känns det iaf lite bättre ;D haha !

Kommentarer
Postat av: mio

hoppas d inte va gnäll över att jag fick vara hos er... Ni e så snälla... Tack

2010-07-01 @ 19:20:16
Postat av: Anonym

Självklart inte mio du är alltid välkommen :) alltid lika roligt att ha dig här !

2010-07-01 @ 21:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0