Underbart !

Andreas blir hemma en vecka till :) så nu ska vi bara njuta av att vara hemma hela familjen då jag jobbat min intensiva preiod och har det jätte lungt nu tils jag börjar i skolan den 9/8 :)

Senaste tiden har jag ej kännt för att skriva nått då dagarna har bestått av jobb sen har resten av tiden gått åt till familjen och vänner <3 

Stackars lilla Wille är jätte hes i halsen och hostar, troligen av vår aircondition.
igår la vi han halv åtta sen vaknade han nio och Andreas åkte iväg med några killkompisar för en lugn ölkväll och jag fick inte Wille att somna förns kl tolv.  Slutade med att han skrikit sig så trött så jag vagga han till sömns i min famn och la han bredvid mig i sängen där han kröp upp tätt intill mig och la armen om mig, vaddå söt?
Efter han somnat in riktigt la jag han i sin säng och sen vakna han halv fem och ville inte alls sova i sin säng så andreas la han hos oss och han somnar tätt intill pappa sin på en gång. 
han som ALDRIG velat sov med oss förr ?
Mysigt men det ska inte bli en vana för jag sover inte så bra och det blir så varmt för han.

Ikväll blir det en lugn kväll och troligen en film.


I Fredags hade vi en toppen kväll med underbart god mat och släkten från pappas sida va med då vi firade att min farmor och farfar varit gifta i 50 år, alltså guldbröllop. Kvällen avslutades på söderhjelmska gården med en cider sen tog jag, Andreas och Wille tåget hem 20.30. Andreas va hemma med Wille och jag och Emelie drog i oss lite vin och gick iväg på lite bravader, mycket trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0