1 år och 4 månader

liten börjar bli stor prins William blir idag 1år och 4 månder tiden går så  fort

Hänt massor här nu antanbygget pågår och imorgon kör vi på igen och förhoppningsvis blir det klar tills på söndag inte målad men allt det andra, hoppas hoppas !  Annlo har sovit här i 2 nätter med sin vovve, riktigt trvligt har det varit. Gått bra med hund och barn med..

Ikväll ska vi till Karlholm eftersom Andreas kusin tagit studenten idag :)
Så efter att William sovit klart så drar vi.
Alltid roligt med fest för då har man en anledning att köpa fintkläder till W !
Hittade ett par riktigt snygga helly hansen short, Mexx tröja och en kepa, min snygging.
Andreas köpte även ett par nya snygga jeansshort, t-shirt och levis skor.
Dom kommer bli så snygga mina killar.
Själv får jag gå i mina gamla trasor, haha nej då men inget nytt iaf då jag inte hittat nått.

nu ska jag göra rent och fint här hemma innan vi ska åka..
Hoppas ni får en toppen kväll för det ska vi ha.
Självklart åker kameran med så bilder kommer imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0