Bortskämda pojken :)

Wille blir lagomt bortskämd av sin Gammel farmor och farfar ;D
Idag har han fått 3 tröjor ett par Jeansshort en vringad fin tröja, badring, badboll, sånna badgrejjer till armarna och en jätte hint med massor av tillbehör, nappar och haklapp :)
han bara tackar och tar imot medans jag blir helt till mig av allt fint !

Haft en toppen dag idag massa mys och god mat, jag älskar er !
Skönt att träffa Farmor och Farfar då jag saknat dom <3

I slutet av månaden komer dom på en grillkväll har vi bestämmt..

Nu hoppas jag på att utemöblerna kommer snart dom kommer nog i början på nästa vecka men jag hoppas på imorgon ;D  Imorgon är förmiddagen fullbokad vi ska på Elias och Elviras skolavslutning i kyrkan sen ska vi och hälsa på dagiset William ska börja på.  Dom nya barnen som ska börja där ska dit imorgon så det ska bli roligt att träffa föräldrarna och se om det är några man känner igen.



Detta följde med hem :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Oj så mycket fint han fått :) Barn ska skämmas bort.. ibland iaf :) hihi!

2010-06-10 @ 21:17:40
URL: http://karinochnova.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Samma kväll som vi ska ha grillkväll? ;)

2010-06-10 @ 21:42:03
URL: http://alrt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0