Dagen har varit toppen !

Hade det riktigt roligt i Furuvik  :)
Barnen klappade djur, kollade på apor, kamelar, skölpaddor, bockar, marsvin och gud vet allt samt åka massa karuseller. Dom hade roligt roligt med andra ord och det blev en hel del skratt.
William satt även på en häst, stora killen !
Pinsamt nog tror jag att jag och Malin hade lika roligt på karusellerna som barnen, haha :)
Det som gick hem mäst va nog hedenhös eller va den heter "båten i vattnet" och lilla bergodalbanan!
William fick även sin älskade ballong som va det första han peka på och ville ha när vi kom in men den köptes precis innan vi skulle gå hem och den har levt ett hårt liv sen den kom till hans hand men lever än ;D otroligt nog !

Bilder kommer imorgon för nu ska jag gå till sängen snart för måndag, tisdag, onsdag och torsdag blir det jobb :)
Andreas är med andra ord hemma och är pappa ledig nu i 4 veckor :) <3

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

åh va kul med furuvik, jag lär också ta och åka dit någon dag med julia :)

2010-06-22 @ 10:14:15
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0