Hänt massor

sen jag skrev sist.
Midsommar afton spenderade vi i Berkinge med trevligt människor god mat och bad :) William älskade verkligen att åka vattenruchbanorna.  Midsommardagen började med jobb sen lämna vi W hos sis sen hem och gjorde oss klar. Grilla och drack här hemma med trevligt folk sen Lövsta.  hade en toppen kväll!
Söndagen va en slapp dag underbart att få hem W igen <3  Mös och glode på film med syster och bror som stannde tills idag.  Imorrse mötte jag och Andreas upp Mormor vid tåget som har varit här idag vi har badat i poolen vi köpte till W solat och busat. Grillar god mat och haft det riktigt trevligt. 
Nu sover W och Andreas ¨kte nyss till månkarbo med Danne för att kolla på fotboll.
Själv tänkte jag slappa och bara njuta av lugnet... Dom sista dagarna har jag kännt mig så stressad och får inte tiden att räcka till allt jag vill.  Frustrerande och orken är slut jag behöver ladda om få nya krafter !

Imorgon jobbar jag till elva sen kommer Farmor ut och blir här hela dagen :)
Saknar gullgumman min <3
Underbart att A är ledig med inte varje dag lixsom :P

En sak vet jag och det är att Andreas och William är dom som får mig att må bra ni är helt underbara jag älskar er nått otroligt mycket <3

ett tråkigt inlägg utan tanke men jag har ingen lust att blogga ..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0