jag är så nöjd !

Altanen blir så jäkla bra det blir stort och snyggt ! är glad att vi valde ett eneklt men inte för enkelt räcke.
Dagen bestod av jobb sen hem och busa med Wille. Andreas och Simon snickrade medans William badade sitt första ute bad på glården i sin "bil" snacka om att han plaskade runt, goplutten <3
Killarna har varit så duktiga och jobbat på som bara den men sen kom regnet :(
Va tänkt att den skulle bli klar men vilket blev omöjligt då det vräkte ner trappen hann dom så gott som klart med och sen ska överliggaren på räcket upp och dom ska bygga någon låda vid trappen och vi ska måla en sväng till sen är den klar :)  Känner mig nöjd med min insatts idag med då jag arbetat flitigt när William sovit middag, jag har målat allt som ska målas en sväng! Bra jobbat Nathalie ;D haha !

Känner mig lite slut idag då jag va vaken med Simon och Andreas till kvart över ett på natten då dom gav upp
bygget för igår så somna typ halv två och upp kvart över sex oxh gå å jobba.
Inatt somnar jag nog utan problem och sover som en stock !


Imorgon blir det ÖF med Emelie, Ebba å troligtvis Malle och Mio :)

På Fredag ska vi gå och kolla på avslutningen Williams farster och farbror har i kyrkan sen vi och hälsa på Dagiset som William ska gå på ( Hummlegården) ska bli riktigt roligt.
Vi va där när han va 10 månader men känns som han har mer nytta nu när han är äldre plus att vi vet att det är där han ska gå! Den 23/8 börjar inskloningen, liten blir stor

Bilder från dagen återkommer jag med imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0