nybygget


Andreas försökte knäppa ett kort på altanen :)
Första blden är med blixt så ni ser hur den ser ut sen nästa utan så ni får se våran belysning som är inbyggd i trät ;D riktigt nöjd är jag. Dock äre svårt att få en bra bild och dom han fick är tagna från taket, haha !
Överliggaren på räcket sitter inte där än men efter det är det klart för nu är den färdig målad :)






Bilderna från i helgen då William badade, min lilla sockertopp är han inte bara för söt ?
Mamma älskar dig!










Vann 50 kr på bilbingon på en lott, haha ;D
bättre än inget alls..
Riktigt roligt hade vi iaf fick oss många god skratt.
tack för en trevligt kväll <3

Imorgon åker Syster, jag och William till he´´Hedesunda och hälsar på Farmor och Farfar.
Ska bli mysigt då jag saknar dom !!

Nu ska jag hoppa i säng, God natt !

Kommentarer
Postat av: emma, julias mamma [foto]

ja fast jag tror inte att det är en äkta tripp trapp stol men det var riktigt fin och jag är supernöjd :) fanns även i svart och träfärg. allt bra med er? kramis

2010-06-10 @ 08:35:58
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0