Tegelbruket även kallat tattarbruket :)

ja där har jag och William varit och hälsat på Felicia idag :)
Vi bodde ju där när W blev till ;D
De va tider det !
Saknar dom intye alls inget slår att få vara mamma.


Hos Felicia så busade vi med Willie, fika och prata hon och jag ska ju plugga till uska ihop :) underbart att hon kom in med.

Varit hos svärmor med mina öälsklingar nu på kvällen och druckit kaffe.
Imorgon kväll kommer Syster och Pappa förbi efter att dom hämtar syrrans hund :)
Pappa hade köpt en leksak till Wille som han ville lämna och dåp får jag äntligen se den omtalade lilla Sigge.
Lite stolt sådär när det va jag som gav Sigge som förslag.
En riktigt liten cooling e han.


Kommentarer
Postat av: Ronja

Haha alla säger så. fattar inte varför om jag ska vara ärlig. vi måste ha haft tur och hamnat på en lugn sida! :)

2010-06-16 @ 16:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0