Underbar dag med toppen väder !

Idag känns det som vi hunnit med hur mycket som hällst :)
innan klockan va nio imorrse så hade vi varit och handlat, städat och busa massor.
Fick ute möblerna idag så dom är ihopmonterade nu skulle vilja säga att jag gjorde det helt själv men underbara svärfar kom förbi och assistera mig lite ;D

William har lekt ute hela dagen vädret har varit toppen.
Emelie och Ebba kom förbi vid tre och barnen har busat ute sen har vi ätit mat och fikat och sen busa dom lite inne innan dom åkte hem och William somna.
tvär slockna 18.30 mamma goplutt <3

Riktigt nöjd med möblerna iaf passar in riktigt bra till altanräcket !
nu ska jag bara ta mig i kragen och åka in och köpa krukorna jag kollar på eller ska jag köpa dom här på stenborgs ? Beslutsångest ! båda serierna är ju såå snygga men vill ha 2 som ser lika ut fast olika storlekar.

Andreas jobbar ju som sagt både dag och kväll idag så han får jag nog inte se förns inatt.
prata med han för ett tag sen och då hade dom en hel del kvar och han är mitt i stockholm så tar det några timmar till sen ska han hem med.
men men så äre ibland !
idag imorgon är iaf hans sista dag innan han är pappa ldig i 4 veckor och jag börjar jobba.
börjar redan imorgon kväll ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0