Underbar och älskad

Lördagskväll spenderade jag med Emelie och massa vin ovh cider :)
Riktigt trevligt hade vi, satt här hemma och pratade massa och spelade kort sen skjusa Adde iväg oss på fest !
Blev en sen kväll/natt och kl åtta på söndagsmorgon va det bara kliva upp med mina kära, docl låg jag nog en timme i sängen innan. 
Vi kunde inte bestämma vad vi skulle hitta på men nått va vi sugna på så då bestämmde Andreas att vi skulle in till Uppsala och shoppa, det tackar man ju aldrig nej till !
William fick 4 t-shirtar, en långärmad tröja, en fin cardigan och Andreas vald allt jag hade inget att säga till om eftersom att det va han som shoppade, tror ni det va nå jobbigt eller ?
Märkte ganska snabbt at vi har olika stil även när det gäller barnkläder men det va helt okej det han köpte iaf ;D
Andreas hittade även 3 tröjer åt sig själv och jag hitta inte ett skit..
Va inte så sugen på att shoppa tillmig själv utan roligare att handla åt andra.

Jag trodde jag skulle smälla av när William gjorde morgon här kl 07.00 :O
Vo har busat, plockat ur alla små kläder för han och vikt, dammsugit och plockat ut och i maskinen ;D känner mig hel nöjd !   Nu sover prinsen och jag ska slänga mig på sängen jag med.

Värdelöst väder äre med ;( jag och Svärmor som tänkte gå till lekparken idag men det blir nog inget i detta regn.

Lill adde va här igår och grillade och kollade på film med :) sen kom Mamma hans över med sitt barnbarn som snart blir ett år men hon gillade inte William, haha. Nej hon va så blyg och försiktig och det är ju verkligen inte han så hon grina och han ville pussa henne men hon backade, lill skruttan då <3


Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

okej, ne jag bryr mig inte heller om det är äkta eller inte. jag är supernöjd med stolen så :)men dom finns nog kvar ska du se :D ska ni bo i stuga eller när ni åker? var det bra på dagiset då? :D jodå med oss är allt bra, lite mnkt att göra hela tiden dock.. håller ju på att hjälpa mamma och pappa att flytta :) kram

2010-06-14 @ 09:23:55
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0