A true love story <3

Never ends !!!!

Igår så kom Malle och mio över och mös på morgonen sen kom Malles mamma med färska frallor som vi åt till Kaffet, riktigt mys och gott ! Jag gillar Malle mamma hon är en sån underbar människa och rolig med !!! 
Efter prat och barnlek och fika så åkte Carina hem och Marita kom med lilla Lovis som inte är så liten längre, 5,5 månader ! Sen kom Felicia oxså <3 Vi va ute ocj gick lite och kollade runt sen blev det hemköp innan vi gick hem till mig på kaffe och fika. Maritas bror skulle komma hem till hennes mamma så det blev vi andra.
Mycket trevligt hade vi och mycket bebis snacka, det gillar vi !
Vi kom på att eftersom att Felicia inte har några barn så får vi köpa en barnvagn till henne som malles hund kan sitta i, bra ide va ? :) haha

Ska lämna Wille hos sin farmor vid ett tiden för då ska jag och Malle hjälpa hennes mamma och Ingemar att flytta !
Andreas kommer och hjäkper till när han slutat jobbet.

Måste bara få  skriva att jag älskar min Andreas så otroligt högt !
Finns alltid där dag som natt och vad det en är.
Du stöttar mig och hjälper mig igenom allt svårt, jag tror inte du vet hur viktig del i mitt liv du är
Ingen mig utan dig <3
Tack för att du står ut med mig
Du och våran son, ni är mitt liv
Er släpper jag aldrig taget om, jag älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0