Bättringsvägen

Andreas skulle som sagt stanna hemma från jobbet idag för att ta hand om W medans jag mådde apa men dock så vaknade han med ett illamående imorrse och va riktigt dålig. Eftersom jag kännde mig helt slut med så ringde jag Britt som kom och hämtade W så han tillbringade förmiddagen med sin Farmor :) Hon kom hit med han vid halv ett och sen sov han till två och nu ligger han och vilar igen.
Själv har jag nu fått lite mera krafter så jag tog fram dammsugaren så hjälpe W mig att dammsuga !
Nu ligger jag här i sängen och känner mig helt slut men är mycket mycket bättre iaf.
Nu inväntar jag bara William är bara en tidsfråga innan min lilla Prins blir dålig ;( håller alla tummar jag har för att han ska slippa det. Stackaren är ju så snorig så det räcker och blir över, Mamma älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0