Billigt och bra !

Va ju till tandläkaren idag för jag skulle laga ett hål men när dom kollade på röntgenbilderna och kolla i min mun hitta dom iga hål så dom fatta inte va hon som bokade tiden hade gjort men jag klaga inte billigt och bra blev det :)
Malle och Britt va med och självklart lilla Mio ! Dom passade W medans jag va inne och sen va det hans tur.
Tandhygenisten vart helt chokad när hon fråga om han hade fått någon tand och ja sa ja och hon fråga hur många och när jag sa 15 så trilla hon nästan av stolen :) haha !
Jag och W har tränat hemma på det där med aaa så ska han gapa och det gjorde han så fint så hon fick kolla med spegeln och allt såg fint ut :) Fick ett timglas och tandborstar och inte informationsbland och så !
Hon och W blev riktigt bra kompisar då han fick massa roliga saker av henne att leka med ..

Jag och Malle har vait ute med vagnarna ett bra tag idag i det underbara vädret och sen va vi hem till amma henns.
Hon  gick hem efter ett tag och jag stanna med W och vänta på Andreas som skulle komma dit och hjälpa dom sätta upp en parabol :) Blev även bjuden på Pizza och en del kaffe, trevigt trevligt !

Nu ligger Andreas och sover som en stock brevid mig och jag ska nog ta och söka mig lite värme av han så somnar jag gott sen <3

Ska ringa barnläkaren imorgon bitti och kräva en tid då jag vill veta vad det är som är fel !!
HAr tvättat täcken, kuddar, påslakan, underlakan och gud vet allt.. min stackars lilla pälskling <3
Tur vi har flera täcken och kuddar till han och inte bara en uppsättning !!
Mammas prins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0