Här händer det saker !

Ifredags kom min underbara sis hit <3
Pappa kom han med ..
Mys !
Vi fikade och hade det trevligt sen åkte pappa.
Vart mys i soffan på kvällen.
I Lördags jobbade jag 7-13 sen mötte Fia upp mig med Wille och Demi (pappas hund) Hon va här hon med.
Vi gick en promenad i det underbara vädret och sen handlade vi och gick ner till banvallen och släppte Demi så hon fick busa av sig. Sen blev det till att laga mat, Fläskfile med potatisgratäng och rödvinssås ! Fredde och Simon kom över på mat dom med. Vi kollade på Hocky och killarna tog nån öl. Andreas åkte vi sju på kvällen för att göra klart jobbet och gjort på förmiddagen .. Vi andra satt och snacka och drack lite vin och så, riktigt mys !
Fia, fredde och Simon övertalade mig att hänga med till brorsans ett tag där det va ett livband dock kom Andreas hen typ 00.15 så vi va väll där i en 30 min men sis och jag hann dansa av oss och ta en öl! Kvällen vart lugn för mig då jag skulle jobba på söndag med. Vi drog alla tillbacka hit och älsk satt här och drack lite han med då..
Jag satt uppe med alla ett lte tag sen blev det sängen för mig och dom andra la väll sig vid en 5, 6 :O
Jobbet gick galant, 7-14 !
Sen blev det till att slappa med alla utslagna här hemma som va kvar.
Pappa kom och hämtade hund och sis och Wille fick en påskägg i förkott som bestog av 2 leksaksbilar och Nalle puh duchkräm som lukta godis. jag och Andreas fick en plantering med påskblommer :P
mot kvällen gick vi ner till Malle och Fredde för ida va där så jag färgade min utväxt och Andreas klippte sig, mycket stiligt !! 

Igår va ja och Malle på ÖF med barnen där dom busade av sig sen va vi till hennes mamma en sväng och sen till Gerd som fyllde 50 år. Det bjöds på smårgåstårta och fika, mycket trevligt !
sen va det bara hem och laga mat tills älsk kom hem och sen blev det hockey med Malle och Fredde men det va en skit match ;(  Blev mys sen sängen <3

Idag blir det bara lungt, skit väder ute !
Får se om vi går hem till svärmor och dricker kaffe eller om vi bara blir hemma och myser.
just nu sover iaf William och jag ska slå på tven och kolla på våra bästa år :)

Andreas och William, ni är underbara jag älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0