Humöret på topp

ja vad annars ? Vädret är ju toppen +grader och en strålande sol !
Idag blir det långpromenad kan jag lova.
Jag älskar blå himmel och sol, lovely <3

Ska ringa svärmor snart och höra om hon skulle komma förbi med Isak, dom ska nog med mig till Tandläkaren och passa William ! Om hon ej ska ha Isak idag så blir det en riktigt långpromenad med Malle innan skulle jag tro annars så tar vi den efter.
Kilorna börjar ramla bort sakta men säkert och det känns bra.
Har dock inte som mål att komma ner i vikten jag vill ner i då jag inte ens har lagt om kosten riktigt och tränar inte häller utan är bara ute och går som förr men helt prötsligt har kroppen börjar förändra sig, det tackar vi för!

Har inte fått någon panik än över tandläkar besöket så hoppas att det fortsätter så.
Känner mig ganska lugn då jag skulle få en tandläkare som bara jobbar med sånna fall som mig, tandläkarskräck !
Jag kan sitta och skaka och bli helt kall svettig bara dom ber mig sitta ner i stolen ... Låter säker skit töntigt men så äre.

William vaknade till vid 07.15 va in med en flaska välling och han ligger och typ halv sover nu ...
Kan inte ta upp han innan halv nio för då är hela dagen förstörd för kl 10.00 igen då vill han sover och sen 2 svängar till och det blir för mycket ..... han kan ju inte sova hur mycket som hällst :P

Nu ska jag slänga i en till tvättmaskin tog ju reda på det jag tvättt igår på kvällen, skönt !
Vek även ton med tvätt då så nu är det fint i tvättstugan och efter denna masin har jag inget tvätt alls typ skönt !!
Har även en diskmaskin som väntar på att bli urplockad så får ta tag i det men för inte sköter det sig själv, fast man önskar ibland

Kommentarer
Postat av: madeleine

ja det är jätte sött:) Robin gillar inte heller att ha keps:) Men solbrillorna går fint:) kram

2010-03-24 @ 10:02:00
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0