Igår och idag :)

Igår så va kah och Wille med Malle, Mio och Fredde till BVC Mio skulle få sin 3 månadersspruta.
Näe vi kom dit så såg jag att Hermin ( Willes BVC tant) va ledig så jag gick in och prata lite med henne och vi kom fram till att vi skulle mäta och väga han då istället för idag ! Han är ju 83,5 cm lång och väger 11.6 stora killen våran !  Hon va mycket nöjd med allt vi va ju lite oroliga eftersom han aldrig blev bra i magen men nu verkar även det vara bättre. Hon gick och pratade med barnläkaren och vo kom fram till att jag inte behöver ha kontakt med henne längre utan bara Hermin :) WEEE <3
Mio fick sina sprutor sen iaf och sen gick vi upp till Jobbet och hälsa på, mycket trevligt.
Sen gick jag och Malle och barnen ner på akotelet och så och sen hem till Willes farmor för lite kaffe och sen vidare till Mios Mormor på ännu mera kaffe och sen hem till oss. Gjorde mat och mös och sen kom A hem.
Vi gosa lite med barnen och sen la vi W. Sen efter att Mio hade myst med A i sängen så gick malle och mio hem och jag och A hoppade i sängen och glodde på tv :)
Jo just det Malle har övninggått massa med W och visst går han men bara typ 2 steg för sen märker han att hon släppt ;D Mammas lilla fegis !

Idag har vi bara myst och busat.
Emelie kommer snart förbi på lite kaffe och sen ska vi ut och gå en sväng och sen hem till henne så Wille kan busa lite med Ebba :) Få se vad resten av dagen bjuder på ! Underbart väder är det iaf.
Fönsterna står öppna här hemma och det är underbart






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0