Lördag

idag mår vi mycket bättre ! William har inte visat nått än så vi tror han klarat sig :)
Vi ät en mysfrukost tillsammans sen gjorde vi oss klar för att gå ut.
Vi gick till dagiset där William förhoppningsvis kommer att gå sen.
Han krpö runt och kolla in läget och såg riktigt glad ut !
Sen när vi kom hem så tog vi ut Elsa så hon fick vara med och leka på tomten eller jag uppfarten för det är för mycket snö för att leka på resten av tomten !  Först hade vi henne i koppel men sen provade vi att släppa henne och det gick riktigt bra. Så fort det kom en bil så sprang hon som en tok in.
William ligger nu och sover efter förmiddagens lek.
Eftermiddagen vet vi inte en vad det bjuder på men vi tänkte nog kolla på meledifestivalen ikväll då vi typ bara sett ett men ikväll å måste man nästan.
Jo just det jag och W va med i norra uppland i  Onsdags angående vem vi trodde skulle vinna och vad hon fick att jag gillade Andreas jonsson vet jag inte sa typ att jag inte visste vilka som va med så sa hon så sa jag typ han är ju känd så han vinner säker men hon hade skrivit tt jag gillade hans musik? Okej tänkte jag så när A kom hem så visa jag han det och han skratta ! Sa till han att jag lyssnar väll inte på dansband och då berätta han att han inte spelar dansband jag typ sån koll har jag på vad han gör för musik :) Men men ;D

bilder från idag


















Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

hahaha dansband rockar ju hahaha erkänn att du lyssnar på dansband i smyg leende guldbruna ögon

2010-03-13 @ 13:50:21
URL: http://www.LucasMamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0