MAGSJUK

ja det är bara förnamnet på vad jag är !!
Min Farmor skulle ju komma idag och hon hann ju sätta sig i taxin innan allt börja.
Hon kom oxh jag va lite dålig i magen det typ rörde om och den kurra som fan sen la jag W för jag skulle gå och handla och farmor skulle passa han medans och när jag typ e framme börjar jag spy som en gris !! FY FAN..
Jag blev piggare efter det men tänkte väda och gå hem men jag gick in lite snabbt och tog det som va viktigast sen fort ut.  Britt skjusa hem mig och så va hon med in sen hann hon inte mer än att åka så va det bara att gå ut igen. Ljuger inte om jag fått varit ut 10 gånger och på toa lika många.... Är helt slut i kroppen.
Tur att Farmor va här enda för hon passa W medans jag fick lite lite och sen bakade hon bullar medans jag och W so  och sen lagade hon mat till Andreas, min farmor är toppen !
Dock har jag dåligt samvete för vi skulle ju umgås och ha roligt idag och jag har inte ens varit i närheten på människa men hon va nöjd iaf och jag och W åker nog ut till Hedesunda någon dag och hälsar på <3

Min underbara pojkvän tog ledigt från jobbet i morgon så han kan ta hand om W medans jag försöker bli bättre.
Vi hoppas på att dom klarar sig!
Eller åtminnstonde att jag får bli frisk innan dom blir sjuk.
Andreas la W vid halv sju och nu sover han som en stock !
å då passa han på att gå och spela lite innebandy nu eftersom han sover för natten och jag ska ligger här i sängen och glo på tv.

Efter 40 minuters vila så klarade jag av att plocka ur diskmasinen dock va jag tvungen att vila 40 min till för att ha krafter att plocka i den. vart är alla mina krafter? jag känner mig helt slut som människa

Dagens mat har varit lite kräm till frukost och sen 2 glas avslagen sockerdricka och 2 glas blåbärsoppa nyttigt va ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0