My Girls <3

På Måndag kommer Ann-lo, Ivana och Marija till mig :)
JAG SAKNAR ER !!!
Eller jag saknar er alla där i Gävle så det känns underbart att några av er drar er hit.
Brukar jag försöka höra av mig när jag är i stan men det händer ju inte alltför ofta att jag åker in "obokad"

Imorgon kommer min underbra älskade syster hit :)
Hon tar med sig Pappas vovve så det ska bli mys <3
Pappa följer nog med ut imorgon så dom slipper åka tåg och sen är han nyfiken på att se W gå och sen saknar han honom med sa han <3 och jag saknar pappa !!!!

Själv ska jag jobba Lördag/Söndag och Andreas med några timmar så sis blir lite barnvakt med men W bara älskar ju henne så det ska inte vara några problem. Underbart att ha ett barn som inte är blygt skulle kunna lämna han hos grannen och han skulle inte bry sig, haha !

W och jg gå nog till ÖF imorgon innan vi får besök.
Hoppas Malle, Mio och Fredde hänger med men det vet jag inte än.
Malle skulle skicka sms om det senare !
Tur jag har dig min underbara vän <3

Eller ni är underbara alla mina Vänner och nära och kära.

W va hos sin Farmor idag medans jag och Malle hjälpte hennes mamma att flytta, det gick mycket bra.
Plockade upp en hel del kartonger med, duktiga sådär vi !
W hade skött sig prick fritt, som alltid om man får skryta?!
Jaja nog om allt
Älskar dig A och dig med W <3 ni är bäst

Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

mjo men enligt tandhygienisten så var det mkt socker i välling och därför ska barnen dricka välling på kvällen sen borsta tänderna sen sova.. men julia borstar tänderna sen somnar hon oftast i sängen med flaskan :)

2010-03-19 @ 14:52:42
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: venna

2010-03-19 @ 16:47:09
URL: http://venna.blogg.se/
Postat av: venna

oj, blev lite fel där ..



jaa, jag är också riktigt nöjd med den! Trodde inte den skulle vara så bra för dom pengarna, riktigt kap =)

2010-03-19 @ 16:47:54
URL: http://venna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0