nu har han tagit steget

oc nu går han hemma för fulla muggar :) han va så söt när Andreas skulle gå ut så ropa han wille pappa och så gick han mot ytterdörren och ville följa med <3 sötnos
Vi lekte inna på hans rum innan jag la han och då gick han 12 steg på raken, duktig kille !
Ganska sköntendå att han vänta lite för balans och allt har han, han har inte ramlat en enda gång utan sätter sig så fint på rumpan ner. och inte gråter han och skriker nu häller när han går så nu verkar han tycka att det är roligt.

Andreas kommer väll hem efter elva någon gång så jag ska slappa i soffan bara..
ganska skönt att få tillbringa kvällen där och se på precis vad man vill ;D
Fast självklart saknar jag min Älskade A med <3

Imorgon kommer Malle, Mio och Felicia hit så ska vi ut och gå, mys !
Malle och jag med barn va ju hem till Felicia här om dagen på fika och massa prat och då va Marlene från jobbet med oxså, riktigt trevligt hade vi !!

Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

ja fast det är lite stappligt :P va roligt att W också har börja gå! man blir riktigt stolt :)



älskar det underbara vädret men får gärna vara några grader varmare ;P allt bra här, själv då? :)

2010-03-17 @ 07:49:52
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: madeleine

MEN va duktig han är :D

2010-03-17 @ 08:24:12
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0