Ny vecka nya möjligheter

Idag så va vi till ÖF, jag Wille, Malle, Mio och Fredde riktigt trevligt hade vi.
William lekte med sin nya polare Liam :) Sen lite med Alvin oxså men han tyckte Liam va mera intressant...
Efter mycket bus, mys och fika så begav vi oss hemåt. Va in på Konsum och barnboden innan.
Emelie vänta här hemma på oss.
Efter mycket kaffe och trevlig pratstung började vi med maten, Kycklingpesto med pasta !
Emelie och Crille ät här med oss.
Sen åt vi glass och kålasås och sen kom Andreas pappa och pia, då blev det mera kaffe
Sen kom Andreas mamma över med hans syskon då vi ska vara barnvakt åt dom ikväll.
Dom hjälper nu Andreas att fixa William klar för natten för nu ska han i säng och sova.
och vi ska spelaspel!

Imorrse pratade jag med våran BVC tant då W är dålig i sin magen än fast vi tagit bort mjölkprodukterna !
Hon sa vad han trodde och så och sa till mig att ringa till barnläkaren och efter att ha pratat med han som sa samma sak som BVC så har vi bytt till Majsvälling istället för fullkorn och så ska jag ringa tillbacka på Onsdag och berätta hur det går så ska vi få komma dit på vägning och mätning.
William hade ju bara gått upp 40 gram sist på 2.5 vecka !
Så han låg på 11kg precis.
Så nu hoppas dom på att han ökat lite men det visar sig på Onsdag.
Dock är det inget fel på han annars han äter, dricker och leker och humöret är på topp :P


Ihelgen så har Andreas skottat av taket och vi var varit ute och lekt på gården. Snacka om att W tyckte det va roligt att krypa runt i snön :D Han typ doppade ner huvudet och kollade upp som en snögubbe och skratta !
sen såg han så rolig ut när han gick i sina gummistövlar han hade bena upp 2 dm över marken.
och så jobbade jag lite i söndags med.

Nej nu sover W och vi ska spela spel !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0