Onsdag

imorrsr gick jag upp 05.40 gjorde mig klar ock åt frukodt och packade ner alla willes saker han skulle ha med sig i skötväskan å sen klädde jag han.
Han sov som en stock när jag bötbjöja och klädde han men ytterkläderna vaknade han av.. mammas lilla sötis <3
Vi begav oss till Britt och sen gick jag direkt till jobbet !
Dagen flöt på bra sen hämta MArie och Fia upp mig på¨jobbet så åkte vi hem hit och satt i bilbarnstolen och sen åkte vi och hämta Wille <3
Syster shoppade loss på Media market och jag köpte en sand/vattenlåda med lock till wille, riktigt söt ser ut som en bil och med ratt och allt ! Sen köpte Fia en jätte fotboll va typ 55 cm tror jag så den fick W i påskpresent.
Vi åkte till Ikea och åt och sen hem.
William ligger nu och sover och jag har satt på alla dekaler på bilen hans och kämpar men att blåsa upp bollen, fy fan asså ! Syns knappt att jag fått i någon luft och tror redan jag ska svimma, haha !

Älska ska jobba över ikväll så han vet inte alls när han kommer hem men han får iaf vara ledig imorgon då.
Jag jobbar till 11 sen har vi ÄNTLIGEN fått tid hos barnläkaren så vi ska va där 14.30.
Dom ska testa han för olika allergier om jag fatta rätt ? GRATTIS  tierps vårdcentral.

Nej nu ska jag ge mig på den där jäkla bollen ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0