Påfyllning

skulle behöva lite påfyllning med vår/sommar kläder och nå skor..
Här är lite som kommer fylla ut min garderob!













Måste bara säga att massagen vi gick på va toppen, tack älskling <3
Känner mig slut i kroppen och något mördbultad men det va skönt sammtidigt som jag va säker på att hon som gjorde det hatade mig då hon tröck otroligt hårt på mina onda punkter men nu känns det bra !
William har idag gått 1 steg till :) duktiga killen <3
Sis har åkte hem och vi ligger här i soffan och sja dra oss mot sängen.
Imorgon ska jag och Wille leka med Malle, Mio, Felicia och Jenny :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, dom jeansen har jag missat ;)



Svar: Tänder har jag trott varit på gång sen 2 månader då hon började gnaga på mina bröst :S hon har säkert bara "hittat munnen" Min äldsta var näligen 10 månader när hon fick sin första tand =D

2010-03-03 @ 08:52:18
URL: http://pemzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0