Shoppat !!

Va in till Valbo med Malle, Carina och barnen, mycket trevligt !
Köpte en hel del massor av saker till badrummet typ hyllor, hängare, toarullshållare, mattor, handdukar, badlakan duchdraperi ja en hel del :)  Wille fick även lite mera dra på lakan och ett nytt påslakans set
Köpte även en del saker till han som han ska få i ett påskägg :) pjyamas, nappflaska, tröja och en muminbody
Ska se om jag honner till barnboden nu och köpa Nova star mössa han ska få med ! Sen får älsk köpa någon leksak till han och sen räcker det...
Tro det eller ej men för första gången på evigheter köpte jag kläder till mig själv ett par jeans och en topp, galet tuffa jeans inne från Cubus den affären gillar jag bra priser och bra kvalite !! Gina går ju sönder i tvätten eller det brukar typ bli så hål, värdelöst ! Idag kommer sis hit vi ska mysa i soffan och kolla på Hockey !

Andreas kom hem lite tidigare idag och ligger nu och sover, ska väcka han snart så vi kan gå ut en sväng.
Måste förbi Carina och hämta en kakelborr så vi kan få upp sakerna jag köpte!
Sen ska Felicia komma med 2 hyllor som vi inte fick plats med i bilen och som tur va så kom hon och jenny så dom kunde ta det i sin bil <3

Kommentarer
Postat av: madeleine

Jag, mamma, Anna & Robin va in till Valbo i veckan.. Då va vi på cubus, där fast det skit snygga baggyjeans! Dom har as snygga blå nova mössor på barnboden!! Va ska dit när Robin blir frisk igen :) kram

2010-03-26 @ 17:34:20
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Ronja

Kan det ha varit biker jeansen? :)

2010-03-26 @ 19:44:16
URL: http://Ronya.devote.se
Postat av: venna

Jag älskar också Cubus, handlar bara där nästan =)

2010-03-26 @ 20:56:22
URL: http://venna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0