Stolt Mamma <3 , titta jag kan gå själv

dagen har vi spenderat med Emelie och Ebba :) En riktig mysdag har det varit !
Dock va det lite kallt ute eller det blåste iaf kallt..
Efter att dom gått så skulle jag leka med William på hans rum men jag fick bara titta på annar blev han sur <3
Men han kom till mig och gav mig pussar och massa kramar imellanåt.
Han gick nått steg då och då men sen ställde jag han en bit från hans spis och då gick han dit, typ 3 steg blev det sen tog jag bort han längre bort och då gick han typ 5 steg sen lät jag han leka själv lite och sen ställde jag han mitt på golvet och satt mig mot väggen och visst börja han gå mot mig men inte med glädje precis då jag va långt bort han skrek och va skit förbannad men gick mot mig gjorde han 8 steg sen hämta jag han när han stanna med snor i hela näsan , mammas gobit ! Så gå jag det kan han och balansen är det inget fel på nu ska vi bara få han till att tycka att det är roligt men det kommer nog !  Spelade in en video på telefon när han går mot mig och skriker som jag skickade till Andreas, snacka om att han blev stolt med ! får se om jag fattar hur man lägger ut en video isånnafall kommer den med här på bloggen ikväll så får ni se.  Sen har hans 14de tand nu kommit upp helt så nu hoppas vi att dom andra väntar ett bra tag så hans stackars lilla mun får vila lite.

Nu ska jag passa på att gå i tvättstugan medans W sover.

Behöver jag säga annat än att jag är stolt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0