Svärmor / Farmor

När wille vaknade gick vi till hans farmor alltså min svärmor på kaffe :)
Blev där ett bra tag kom nyss innan för dörren.
W sover så sött i sin säng och jag sitter i soffan och funderar på vad vi ska äta idag..
vad ska ni äta för mat ?

William har ju haft problem med sin mage och BVC rekomenderade att vi skulle byta ut fullkornsvälling mot majs och utesluta mjölk, han blev bra nästan direkt och så nu har vi börjat med fullkorn igen då han mage bara skulle vila ett litet tag som dom sa men nu när han börjat med lite fullkorn igen så har han blivit dålig =/   ska nog ta och ringa BVC så att dom kollar upp vad det är för nått måste det ju vara ... Mammas lilla älskling <3

Älsk blir iaf hemma med oss ikväll och det är ju alltid lika mysigt
Får se vad vi hittar på för bus !
Skulle kunna tro att det blir hemma mys <3
Är så otroligt slaskigt ute och så snöregnar det ju, inte roligt !
Jag vill ha vår och det är nu..
Min syster ska iaf dansa soldansen eller vad det heter så att vår / sommar kommer fortare så hoppas hoppas hoppas


Va ju så duktig att jag tog med mig kameran till Britt och knäppte lite nya kort men tror ni inte att jag glömmer den där ? Typiskt mig !

Imorgon ska jag till tandläkaren och W ska dit han med på sitt första tandläkar besök!
Och så imorgon ska W nog leka med sin pappas kusik Isak som är 2 år <3
Dom är så söta ihop!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0