tappat suget

ja jag känner inte för att blogga länge men lusten kommer väll tillbacka snart.
Helgen va iaf toppen <3
Massa mys och godmat och trevligt sällskap!!
Måste göras om ..

Idag så va jag och W till ÖF så han fick leka av sig, mammas gullegris <3
Jag hade gjort kokt tors, potatis och äggsås som han fick till lunch där och han älskade det !
han är helt galen i fisk !
Burkmaten vill han inte ha länge nästan bara nån av alla sorter som går, här ska det va hemma lagat..
Lite jobbigt när man ska bort bara då burkarna e smidiga men lasagnen från 1 år den funkar iaf.
På vägen hem från ÖF mätte vi upp Emeleie och Ebba då jag skulle få tillbacka mina hemmanycklar som hon lånade i lördags kväll. Emelie skulle till skolan och Ebba till dagis men 2 hade fått gått hem från dagis för att dom va magsjuk så Emelie ville inte gärna lämna henne där isåfall om flera va smittad men hon behövde ju gå till skolan så självklart tog jag med mig lill sessan hem med <3  Vi spela fotboll ute, byggd snölyktor åt våfflor och kolla på film och busa med Wille på hans rum, gick riktigt bra faktiskt !
När Emelie kom sen vid 4 så gjorde vi mat som vi åt när älsk kom hem, köttgryta och ris !
Sen kom Crille och hämta oss så vi kunde handla och sen hem igen.

Wille sover nu sen en lite tid tillbacka och Älsk kolla på tv !
Själv har jag nyss betalat räkningarna... Alltid lika kul :) , eller inte !
Men men så äre iaf och inte gnäller jag :D

Nu ska jag lägga mig i soffan och mya med min underbara fästman ( Låter så gammalt!) sen ska jag nog tvätta en maskin ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0