Tisdag

Idag har vi tillbringat dagen med Emelie och Ebba :) Vi har sorterat leksaker på Ebbas rum och WIlle och Ebba har lekt massor och för oss blev det en hel del kaffe. Efter att William sov sin stödvila så åt vi lunch sen gick vi ut med barnen ! Tråkigt bara att det är så mycket snö i lekparkerna men Wille fick gu nga lite iaf och han skratta som en tok, han älskar det :) Sen fick han gå lite på asfalten och han gick såå bra !! mamma och pappas stora kille !
Nu han vi gå ut och gå på mini promenader utan att han behöver åka vagn han gick nästan bättre ute med skor än inne utan :P  sen fatta han vinkeln med vattenpölarna så han skulle gå till dom helatiden och efter ett tag så va han blöt om händerna och trött så då stoppa jag om han i vagnen och på med torra vantar sen gick vi hemåt.
Nu ligger han och sover i sin säng ovh jag väntar på att BVC ska ringa upp mig, W äe dålig i magen igen fast vi kört på majsvällingen ! Blir så less nu borde dom väll göra nått tycker jag ?! Men får säkert som vanligt till svar att vi ska avvakta och se men hur länge ska vi avakta ? ja bra fråga !

Imorgon ska jag lämna Wille hos hans farmor vid sex tiden på morgonen för jag ska jobba.
Och på Torsdagmorgon kommer Emelie hit och tar han för då ska jag jobba med sen på Fredag är ju älsk hemma när jag ska jobba ! Skönt att det finns underbara människor i min omgivnig som ställer upp så jag kan ut och jobba..

Imorgon ska jag kanske med sis och MArie till Uppsala efter jobbet, ville ska självklart med då han med :)
Sen på Fredag kommer Tony hit efter jag slutat och sen hämtar pappa oss och vi åker till Farmor och farfar i hedesunda för farfar fyller år :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men stackarn!

De bästa är om du googlar och ifall att du hittar nåt så tvingar du läkarna att göra tester för de, dom vill alltid komma undan fast det är barn det handlar om! Helt sjukt!

Hoppas lillkillen blir bättre snart, kan ju inte vara roligt att vara dålig i magen jämt :/

2010-03-30 @ 18:16:54
URL: http://www.LucasMamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0