Torsdag ?

Är det verkligen Torsdag idag ? Nu vart jag osäker eller nej klart det är torsdag :)
Idag så ska jag och prisen möta upp Malle, Mio och en kompis till Malle med barn så ska vi gå och fika <3
Ska bli mycket trevligt.
Tittar kanske efter det upp till Andreas Farmor och säger hej.
Ikväll så ska Britt komma hit och ta William då Jag, Älsk, Malle och Fredde ska in på Brynäsmatch :)
Har inte varit iväg på någon sen jag va typ i 7 månaden med Wille i magen så det ska bli skojj.
Skönt att få komma ut och göra nått som man gillar utan barn med så man kan koppla av lite bättre.
Sen skulle det ju bli för sent för W då matchen börjar sju då han ska sova.
Så nu får han va hemma hos oss med sin farmor som lägger han och tar kvällsmyset :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0