Underbara Tisdag :)

Idag kommer min Kära syster och hälsar på :)
Ska bli mycket trevligt.  Jag saknar henne..
Vi ska nog bara ta det lungt och busa med W.
Emelie och Ebba skulle nog komma hit och äta lunch idag med, mys.
Sen ikväll kommer Britt och tar Wille så ska jag, syrran och Älsk på massage <3

Varit ut och skottat nu efter att plogbilen fixat världens plogvall här utanför, pust !
Snön är ju såå tungt nu och man måste kasat upp den typ 2 meter på högarna som är här.
Trodde allvarligt att jag ska dö ett tag haha men nu är det gjort.
Får ju ingen post och jag inte tar bort hela vallen så det måste ju göras.
Vi skottade av gången och parkeringsplatserna här i går.. fy tusan !
Det blåste ju som attan så det hade drivit upp en halv meter snö.
Men kan inte plusgraderna komma och solen så det börjar smälta bort, JAG VILL HA VÅR.

kort från förmidddagen

Har ställt sig själv upp mitt på golven men vägrar att gå framåt ;D
Kan stå och flina åt min i typ en minut innan han sätter sig, TOKER <3




Tokungen försöker klättra upp i garderoben


Mamma&son kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0