Våffeldagen

Va ju till sjukan med lill prinsen idag, blev inte ett dygg klockare !
men vi kör på med majsvällingen och hoppas på det bästa...
Jag kan ju lixom inte göra så mycket mer när jag inte får någon hjälp från sjukvården men vi hoppas på att han blir bättre !

vi har busat och lekt heladagen och tro det eller ej men jag har fått varit med och lekt, annars vill han alltid leka själv och jag får bara titt på men inte idag :)
Han skratta som en tok åt mig, go prinsen <3

När Andreas kom hem från jobbet så klädde vi oss och gick till barnboden och köpte lite nya vantar tunna sånna och lite flera halksocker då katten biter hål i dom :P
Men dom ska kanske inte ligga på golvet ? men lite svårt då han alltid tar av sig dom för att vara barfota :P
Vi blev iaf bjudna hem till Svärmor på våfflor med massa gott till <3
Wille äslkar ju våfflor så han blev överlycklig !
Mycket trevligt va det iaf.

Imorgon ska vi nog gå till ÖF så wille får lek av sig lite sen kommer syster hit, mys <3

Andreas är nu och spelar innebandy och jag ska slänga mig på soffan och glo lite på tv.
Funderar på att moppa av golven men vet inte om jag orkar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0