vilket vädet !!!

När jag vaknade och hade gjort mig klar så funderade jag allvarligt på att skita i att väcka W för att gå till öppna förskolan .. Men inte skulle vädret få hinda prinsen från att leka med sin polar så jag gjorde han klar och sen gick vi !! William satt och skratti vagnen när han fick snö på sig så tror inte han blev så störd av den :P Efter massa bus och lek begav vi oss hemmåt. Nu sover han som en stock i sin säng.
Ikväll ska jag till tandläkaren, fy fan ..
Jag är så otroligt tandläkarskräck så jag bara sitter och skakar i stolen men nu måste det blir av !!

Imorgon ska Britt ha William här hemma när Andreas kommer hem från jobbet för jag och älsk ska gå på Massage :) UNDERBART!!

Får se om vi ger oss ut i vädret igen sen för att träffa Williams gammelfarmor, men det visar sig..


Kommentarer
Postat av: Emma

underbart att se att du tar ut din son fast vädret inte är tipp topp. Du verkar vara en toppen bra mamma fast du är så ung, mycket bra verderingar! Inte alla unga som har det

2010-03-01 @ 15:37:54
Postat av: madde

jag har löshår med clips.. så himla skönta att kunna ta ut det när man vill:)

2010-03-01 @ 17:51:49
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

In i min blogg och läs om hur du kan vinna tandblekning! 50st vinnare lottas ut :)

Du skulle behöva lite munvård din gammla rökare!

2010-03-01 @ 19:01:49
URL: http://alrt.blogg.se/
Postat av: madeleine

Jo det är jätte skönt.. Tidigare hade jag löshår som man brände fast med vax.. Det är ju skit snyggt, men satan så ont det gjorde!! Därför har det skönare med clips!! kram

2010-03-02 @ 09:14:14
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0