Humm

Nu börjar jag inbilla mig att det åskar i detta bus väder..
Regnet öser ner!
Jag brukar gilla ljudat av regn mot fönstret men inte nät jag ska sova då inbillar jag mig massa bara.
Älsk och jag har tillbringat kvällen framför tven efter att han klippt gräsmattan.
Chokladpudding gjorde min lilla pudding till oss med som va klar när jag kom ut ur duchen <3

Imorgon kommer sis hit och blir nog här tills Fredag :)
Alltid lika trevligt.

Ebba va ju här någon timme i eftermiddags och vi va ut på promenad, åt glass och lekte ute på våran tomt :)
hon ville att jag skulle vara barnvakt nästa gång mamma jobbade med sa hon, sötunge <3

Glömde knäppa nå kort idag men imorgon åker kameran med så vi hoppas på fint väder


Gammal bild på Ebba och William


Kommentarer
Postat av: Tova

Åhh vilken sötnos du har :)

2010-05-20 @ 10:47:47
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0